lördag 22 maj 2010

har inga bilder, haha


If you don’t live for something,
You’ll die for nothing
hej alla bögar.
jävlar va trött jag är sen igår :s
ont i huvudet som faan.
vaknade hos micha, haha yeah.
ska snart fixa mig och sånt ska dra till bussen och ner till gråbo och möta camilla, och sen till gbg
för att ge vatten och sportdryck till dom som springer gbgvarvet ;)
och mitt lock till mobilen försvann igår!
den som hittar de, skulle väldigt gärna få ge tillbaka de XD
blev inga bilder igår, hade inte med kameran.
men de har jag idag så... fuck me
nu orkar jag inte med mitt liv längre.
.
idag sover brudarna hos mig kanskeee, gör nog samma sak idag som igår ! :D:D
puss

1 kommentar:

  1. du har chansen att bli veckans blogg!
    gå in på min blogg & tävla du blir länkad hela veckan i varje inlägg :)

    http://emmaawessman.blogg.se/2010/may/veckans-blogg-2.html

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?