söndag 23 maj 2010

sommar förfan :D happiiiie


HAHA gillar bilden
jobbigt att gå

lev för sekunden, den kommer aldrig tillbaka :)

HAHAHA bög vilken as nice helg jag har haft !
tänker inte skriva mycket här, vet att mamma läser bloggen :p
så dumma haha om ni inte hade sagt att ni läste den hade jag skrivit som jag gjorde förut XD
idiotas
nä, men kolla facebook för att se bilder, och de kommer komma mera där snart :)
i fredags hade jag inte me mig kameran, HAHAH men kommer en video sen på när me and joana
sjunger (Y)
och de kan jag lova haha, DE E AAAAAAAAAAAS nice
ahja lite bilder här då, dom barnvänliga höhö
ne men ja, som ni ser så va glassen på shell slut...
vi hade varit på vallen hela dan, och ba yeeah glass, så FANNS DE INGEN GLASS :@
så hade micha bärt mig i onödan över alla brännässlor! :'(
synd för hon känner jaaag
.
nu orkar jag inte skriva mera, kollar wallander med papi, SOM FÖRESTEN SPRANG VARVET IGÅR !!!!!!!!
kommer la en fina bilder sen
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?