torsdag 20 maj 2010

har bara gamla bilder


Alla ljuger, så är det bara. Lyssna på mig när jag säger, lita aldrig på någon för alla sviker dig till slut.

heeej
har inget att skriva egentligen xd
kollar criminal minds med papi (vet inte hur de stavas)
och lyssnar massa sorliga låtar,
ska lägga mig och tänka massor ikväll
imon är de fredag, sover nog hos michellisen
mhm, har precis duschat också
fyfan va nice väder de är ute ! seriöst jag döör!
kan de inte bara bli sommarlov nu,
kärlek
sov gott, skriver imon Y
puss

7 kommentarer:

  1. http://absolutfelleh.blogspot.com/
    ff-feliciahh@bdb

    Fejk !!!!!!!!

    absolutfelleh@bdb den riktiga
    http://felleh.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Många vet att det är hon där jennifer eller vad hon heter i 7d, en av dom killarna son hon hade på fejk bdbn har jag på min msn jag frågade efter "felles" nummer o han gav nummret, jag ringde och det va jennifer

    SvaraRadera
  3. Hej jag har kollat upp ip-adressen och den leder till olstorpsvägen du kanske känner någon där som kunde ha gjort det?

    SvaraRadera
  4. Hur fan har du kunnat kolla upp ip-adressen när det inre finns ngn som inte heter så på bdb och bloggen? Du har inte kollat upp ip-adressen

    SvaraRadera
  5. det fanns en blogg som hette sååå men den är borttagen :p

    SvaraRadera
  6. jaa men det är ändå jennifer som fejkar, för jag frågade efter "felles" nummer, av dom inte felles nummer dom gav ett annat nummer och några sa att det är jennifers nummer jag vet inte om det är det men några sa det.

    SvaraRadera
  7. och dom gav inte felles nummer*

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?