torsdag 25 mars 2010

gammalgammal bild :) långtlångt inlägg om ingenting :)


förbjuden frukt är alltid godast.. :p
.
hejsanhejsan hehe
jaaa nu sitter jag här och ska beställa piercingarna, äntligen hahahhihi
eller ah, om mamma kommer nån gång
.
Och vi minns första gången när änglarna sjöng
hur vårsolen värmde och vintern var glömd

jaa, de är jätte härligt väder ute !
de gillargillar vi.
sen klockan nio är de csi med papi, haha så ska jag färga håret, eller så gör jag de imon
NEJ för imon ska vi till angered på rave med våran langare..
vet inte vad jag tycker om de, och alla tycker vi är dumma i huvudet,
och jag håller fan med lite ändå.. men jaja vi får se hur de går..
jag kommer ringa folk hela tiden och visa att jag lever ♥ ♥ ♥
hihihi
sen lördag är de raaave igen !
fan va jag älskar mitt liv <3333333333
okej bra men ah bra ah m m m m m m m mm
jag måste köpa cigg också, hm.. ?
jag har typ 110 spänn kvar, tills den 20:de JAG DÖRörÖRöröröröÖR
åhh mitt liv är slut kricko...
ASSÅ JÄVLAR VAD JAG BARA SKRIVER,....................
.
nu ska jag duscha
PUSSSSSSPUSUSUSUSUSSSS

6 kommentarer:

  1. okay, akta så du inte blir uppäten av en blatte bara gumman, :)
    de kan man typ lika med kannibaler, :(

    SvaraRadera
  2. kan du inte visa vilka du köpte???
    och vart?? :P:P

    SvaraRadera
  3. haha nej de blev jag inte sötnos :)<3

    vadå vad jag köpte ? ;)
    cigg? xD

    SvaraRadera
  4. där drack du iaf något annat än sprit -.-

    SvaraRadera
  5. va d verkligen bra idé å skriva om å festa hos nån langare i angerred som du inte känner när du vet att din mor spanar på bloggen...? ;) förresten om du verkligen tror du vågar så mkt, vafffö våga du intre skriva ditt nr eller msn?;)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?