lördag 27 mars 2010

:p

- att vi är kungar det är ju sant Y
.
hejsanhejsan hehe
bjuder på lite rave bilder
haha jag älskar er mina brudar !
sitter med joanna och taggar lite för ikväll, har på mig jeans, för en gångs skull och tröja HAHA
m
igår va de inte mycket som hände, vi drack upp de vi hade sen förra helgen, inte mycket.. :(
ikväll ska iofs inte jag och joanna till samma rave.. :(
men hon sover ändå hos mig, + michelin ;)
nu ska vi upp till min ööööl och sen dra ner till gråbo/carrrroooliiineeee
hehehihi
jag skriver mera ikväll, imon kanske (a)
jaja nu ska jag sminka mig :D
puss

3 kommentarer:

  1. vart någonstans får ni tag på dricka ?

    SvaraRadera
  2. Alltså felle hur fan blir du så jävla populär ? :O

    SvaraRadera
  3. vi köper av våran langare, eller av våra poolaaaree ;)

    hahaha, du tycker jag är populär ? ;)
    okej, nä men jag är mig själv :)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?