onsdag 24 mars 2010

har så väääldiigt trååkigggt och jag äälskar skolaaan

what he doesn't know
won't break his heart
hejjjjjj allaaaa
sitter här i mjukiskläder och sånt och ska upp och sminka mig och fixa haha och sen dra till bussen och till skolan...
sen efter skolan, efter kvarsittningen, så ska vi till stan jag micha joanna carro
haha vet att de va kul att veta
hittade inga nya bilder för min hor kamera funkar fortfarande inteee
och jag tror mitt comviq går ut idag..
så kan inte smsa ikväll tror jag haha
och mamma köper hårfäärg till mig ikväääl :D
så jag kan bli ÄNNU blondare
nicenice
nu ska jag upp och sminka mig
puss

3 kommentarer:

  1. Hej "Felle",

    Vi på Comviq vill bara tipsa dig om att du kan skicka 2 gratis SMS per dag och 1 gratis MMS per dag på vår hemsida. Om du dessutom har tankat på ditt kort de senaste 30 dagarna kan du skicka 5 gratis SMS per dag. Det enda du behvöver göra är att registrera dig på Mitt Konto på http://www.comviq.se/mittkonto.html som är en helt kostnadsfri tjänst.

    Med vänliga hälsningar

    Michaela Lindell, Comviq/Tele2.

    SvaraRadera
  2. OOOMG FELLLLEEE, COMVIQ FÖLJER DIN BLOGGGGG :oo
    HAHAHAHA aa fast näe,
    status asså !

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA comviq vafan ? xd
    HAHAHAHAH JA PRECIS AMIII :D
    populär !

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?