onsdag 10 februari 2010

jäävligt gammal bild så käft okej, läs texten



Jag sätter mig ner och funderar på min tid, på alla dessa saker som jag gör med mitt liv.
Kommer jag att hinna innan tiden är förbi kommer jag att göra målen jag har satt upp i mitt liv ?
Jag försöker stanna tiden men allting går för fort,
men när jag tänker tillbaka vill jag inte ändra något jag gjort.
Förlåt mina vänner att jag inte hade koll vi satt i samma båt men rodde åt olika håll..
Vad som än händer så kommer jag alltid vara densamma, så kan du ta min hand och säga att du kommer stanna.
När kartan är borta vilken väg går man då ?
Allting kommer fram när du står där vid slutet, orden förlåt bara ekar i huvudet.
.
Fan också, jag trodde verkligen jag hade glömt det här.
Vi gick igenom svåra tider men jag hade dig brevid,
du va som en ängel som vaka över mitt liv.
.
.
ah hej, vet att de är fel att lipa på bloggen men jag bryr mig inte.
blev ingen träning. vet inte riktigt varför. fast näääe
inte alls på humör nu.
puss

2 kommentarer:

  1. du vet vart ja finns (L)

    / jennymalmgren :D(L)

    SvaraRadera
  2. Sötast i världen är du !!!!! <3333333

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?