torsdag 11 februari 2010

tuff mössa


Får jag välja något, som jag verkligen behöver,
Då är det du ända tills livet är över.
Du var en sån, som aldrig glömde vem jag var, som såg mitt innersta,
men nu finns fan ingenting kvar.
.
heeej :D
hahahah jääävlar va snyyygg mössa ?! ;);)
fick den av syslöjden , vi säger så, men asså den är sjukt go xd
men inte jätte snygg, men bryr mig inte för de är jävligt kallt ute seriöst :(
ahja, blev inget stan idag, orkade inte.
blev pizza och mys med mina poolare carro micha &hobbe (;
sen va vi ute och lite sånt haha, nu sitter jag här och ska duscha.
nä, nu ska jag äta ngt, är fett hungrig om ni ville veta.
.
puss

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA VI SPOTTADE I DEN MÖSSAN FELLE :(

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAH TUR ATT JAG TVÄTTADE DEN I SNÖN DÅ :D

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?