tisdag 9 februari 2010

HAHAH jaaa jag ser konstig ut på bilden xd



så nu ska jag svara på alla cp frågor också xd


julia sa...
kan du fixa åt mig till helgen ? :)
svar : vad vill du ha gumman? :D

Anonym sa...
varför är du så otroligt söt Felicia?!
svar : född sån ;)

Anonym sa...
oskuld?
svar: ja faktiskt ;)

Anonym sa...
bh storlek??
vad använder du för smink?
beskriv din dröm kille
vad är du mest nöjd/onöjd med/på dig själv?
hur gammal ärr du :P:P
Svar : använder vanligt smink typ (a) drömkille, asså de är svårt.
mest nöjd med min personlighet och min självsäkerhet HAHA och mina ögon och mitt leende ;)
jag är 13 (a)

TJ94xD@BDB sa...
Snygging:D
Svar : tack :)

Anonym sa...
tjulullulu,har du satt många killar eller?
Svar : va är de för jävla fråga då

caarrrooooo sa...
varför sparka du ner nadja en gång ? HAHHAHAHAHHA
Svar : HAHAH jag va fan inte nykter carro xd och jag va sur :):)

Camilla Alfredsson sa...
vem är bäst i hela lerum friidrott ? :D
Svar : DUDUDU och jag då :D

Anonym sa...
Hur mycket ska du ha för en engångsföreteelse?
Svar : jag är ingen hora.. :(

Anonym sa...
Ge mig dig? ='D
Svar : ;)

Anonym sa...
gillar du att pusha dina tuttar? -.-'
Svar : äälskaar

Anonym sa...
Vad använder du för smink? om du har färgat ditt hår färga du det blont då? villken produkt(asså villket typ blondiie eller nått annat*?
och vad är ditt tips om vart man ska göra sin headeR?
Besök min blogg: http://lindstromalexandra.blogg.se
Svar : asså jag använder inget speciellt smink :p
ah jag färga med de som är på en bild längre ner.. :)

Anonym sa...
har du 11 tår ?folk säger att du har det
Svar : HAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAH !! jag har 10 som alla andra ? xd

ccaaarrrroooo är bäst :D sa...
ska vi ravea i helgen ? :D
Svar : alltid ! :D

Anonym sa...
q
Svar : aaaw niclaaas :)

Anonym sa...
varför strular du med tjejer när du är full ?
varför har du runkat av niclas gylling ?
varför hatar du elin i din skola ?
vart bor du ?
Svar : HAHA varför jag gör de ? haha har inget emot de på fyllan så ah :)
haha har jag inte :)
hahahaha..
jag bor i gråbo :)

Anonym sa...
har du varit full ? isåfall hur ofta är du det ?
Svar : ja de har jag.

Anonym sa...
va heter dina bästa vänner ? och hur gamla är dom ?
Svar : har många vänner, mellan typ 13-17, men dom närmsta är la micha carro joanna tilda och bella ah typ och någhra mer :)

Anonym sa...
varför slog ni aldrig ellen ? ni va så kaxig innan, vad heter dom som var med dej då ?
Svar : HAHAH hon förtjäna inte de ;) dom som va me va la typ halva gråbo ? :)

Anonym sa...
brukar du ha string ?
Svar : haha... fråga ajdin och niclas och marcus.. xd

din bästa fylle kompis :D kan du gissa ? :D sa...
AHAHHAHAHAH hon brukar ha gråa string :D
Svar : HAHAHA hatar dig carro xd

Anonym sa...
varför är joanna bäst?
Svar : vem är joanna ? :S
nä okej hobbe, du är bäst för du är kompis med mig :D:D:D
nä de finns flera orsaker sockerpullan, hahahahahah xd

Alice Olsson sa...
gillar du bruna bönor ?
Svar : ?

alice sa...
har du en häst ? :D
Svar : hästar är äckliga xd men jag har faktiskt en under min säng, fast näee

A sa...
tycker du att korv med brunsås är gott ? :D
Svar : du är äcklig

http://aliceolssonz.blogg.se sa...
är du lite smått fjortis ? :D
Svar : inte nånstans

http://aliceolssonz.blogg.se sa...
är det fint med blont hår ?
Svar : ja ?

http://aliceolssonz.blogg.se sa...
varför har du muffins som bakgrund & inte fiskar ?
Svar : för att jag vill deeee, okeeeej ?

Anonym sa...
har du knullat?isf va du full eller nykter?
Svar : oskuld ;);)

linaaaaah, sa...
varför ställer alla så jävligt udda frågor ;oo
varför är du så otroooooligt snäll fella ? (a)
puss,
Svar : HAHAH vet inte störda människor de finns xd
jag är inte de, du är de lina :)
puss

Anonym sa...
vem ser du upp till ?
Svar : svår fråga, men min tränare :D

Anonym sa...
Har du någon gång funderat på att sluta dricka ett tag?
Friidrottsresultaten kommer att komma som på beställning!
Det är like elakt att tränarna ska lägga så mycket tid på någon som bara super bort sin talang.
Du är duktig Felicia, sattsa i stället!
Svar : vem av mina tränare har skrivit detta.. ? :s
ah men jag är duktig ändå. liksom hallå ?
jag sattsar så mycke jag orkar. okej.


Anonym sa...
hatar du någon på din skola?
isåffall vem & vf?

Svar : hatar många :D

Anonym sa...
Vart köper du dina kläder?
Kan du ge nåt tips på hur man får trännad mage?
Vad andävnder du för smink till skolan/vardags?
Vilken är din favo affär?
Hur många gånger har du färgat håret blont?
Är du fjortis?
Har du pojkvän?
Vad har du för kläd storlek?
Vem är din favorit kändis?
Varför startade du en blogg?
Vilket är ditt favorit märke?
Vilken dag fyller du år?
Hur ser din outfit ut idag?
Vilket klädersplagg gillar du mest?
haha vet många frågor men älskar dig
Svar : haha jävlar va me frågor xd
jag köper dom lite härochvar HAHA
vet inte, asså jag bara tränar friidrott och springer mycket :)
foundation, mascara, täckstift blabla allt de där :p
jam jam micha hahaha

Anonym sa...
hur många besökare har du ? :)
älskar din mage :D
Svar : vet inte man kan inte kolla de ? :(
tack :D

Anonym sa...
om du fick ändra på tre misstag du gjort. vad skulle dt vara?
Svar : börjat röka. färgat håret brunt xd eh typ vet inte har gjort så många.. :)

Anonym sa...
hmm alla har typ frågat allt som man undrar.. ;o
redigerar du dina bilder? ;$
Svar : ah de gör jag, men har as bra kamera så behöver inte egentligen men ah (;

michellelindblad sa...
varför luktar du bajs ?
Svar : för du är min kompis kanske ???

Anonym sa...
säg fem vänner som du har förlorat och saknar.
Svar : emma, sigrid, malin, massa

Anonym sa...
vad ska du göra imorgon?
Svar : träna tror jag

Anonym sa...
gilllar du leverpastej?
Svar : hahaha nej xd


Anonym sa...
Hmmm, vem skulle du vilja förlora oskuldem med mellan kevin och Thors XD??
Svar : haha erkänn de va du simon som fråga ? ;) förlåt kevin, men med thors :)(L)

Anonym sa...
varför röker du ?
Svar : för jag vill


7 kommentarer:

  1. Hahaah jag skulle fan inte orkat att läsa i genom frågorna ens xD

    SvaraRadera
  2. Hehe om jag får komma med 2 till frågor bara så här fort ...
    Så vad har du köpt din jacka du har på dig i skolan ? :)
    Och hur får du dina bilder så dom ser oäkta ut finns det en hemsida elelr något specielt? :)

    SvaraRadera
  3. HAHA BARA CP FRÅGOR
    älskaaar dig <3

    SvaraRadera
  4. Älskar dig <3333333

    SvaraRadera
  5. haha jag orkade :)
    svea jackan ? köpt på pondus eller ngt :)
    de kallas picnik
    HAHAH vet isa haha älskar dig också <3

    vem är du ?

    SvaraRadera
  6. seriöst cheyen, du är hur socker söt som helst, dock synd att man ser att du bara är 13 och super och även röker :s jag ska väl inte lägga mig i va du gör haha men svårt att låta bli när man ser va du håller på med i så ung ålder

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?