onsdag 13 januari 2010

lagom söt bild..

i wanted you to be there when i fall
i wanted you to see me through it all
i wanted you to be the one i loved
i wanted you, i wanted you

sitter här helt överlycklig nu, för att billy stannar och tränar oss !
vet att ni inte tkr de är en stor grej, men ni fattar inte :)
ahja, kollar typ gamla bilder också, och ler och typ hoppar runt och gråter glädjetårar som ett litet barn.
haha sant ju ! så glad är jag !

ah men idag har de inte vart mycke, typ skola och sånt.
imorron börjar vi, kvart över åtta = måste ta tidiga bussen :'(
haha orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
och det är typ istid ute som janina säger :(
sjukt jävla as kallt.
thors spelar gitaaarr för mig nu :D
jätte fint älskling :)

nu ska jag typ duscha, och smsa inte, eller asså jag svarar inte
för mobilen gick sönder.. hehe
och så ah, ja
men och förrut på friidrotten, asså nä :(
kunde bara inte sluta lipa :(
hemskt är det att gråta med er, för jag blir bara ännu lessnare när ni typ också gråter :(
fy :(

ah nu måste jag gå oh nana
får mobil imorron av snälla lina !, hihi så alla smsar namn och sånt blabla
puss

1 kommentar:

  1. la märke till att du skrev : i wanted.
    OBS OBS OBS SÖTNOS !

    vill du ha ett starkt VG i engelska så skriv:
    I wanted.
    bah ett tips som hjälpte mig väldigt mkt (a)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?