tisdag 12 januari 2010



understa bilden är inte min bild (a)
.
tränat typ förrut, omg så jävla kul :D blir bara så glad av att vara med er,
och göra det vi alla älskar tillsammans :)
ahja, idag gjorde vi styrka och sånt, kommer ha träningsvärk som fan imorron ;o
bara as gött, men ändå. och billy, seriöst du är bäst (:
sjukt mycket bättre har jag blivit sen du började träna oss
haha mhm, ska inte snacka sånt nu. men jag tycker det är otacksamt att inte komma på träningarna, nu när billy verkligen anstränger sig för att vi ska bli bäst. tänk på de.
HAHAHAHAHAHAHAHA
.
men asså imorron är de också träning, /tävling.
oh gud va ni bryr er.
men iaf, jag har jäte tråkigt så va lite sociala på sms. tack.
puss

9 kommentarer:

  1. åå vad jag är ful:( hahah tack för idag // kricko

    SvaraRadera
  2. hahah nejdå kricko :D
    haha hoppas jag :)

    SvaraRadera
  3. men du kommentera fel bild ? :O

    SvaraRadera
  4. jag älskar träning och jag älskar dej <3

    SvaraRadera
  5. jag älskar friidrott så jävla mycket ! och dig samma camilla <3

    SvaraRadera
  6. jag älskar friidrott så fuckat mycket! :D
    och dig med felle <3

    SvaraRadera
  7. friidrott är allt :(
    älskar dig sabine (L)

    SvaraRadera
  8. fyfan..
    det blev ju inte riktigt som det var tänkt,
    om man säger så.
    detta får bara inte hända.
    han får inte sluta. det måste vara ett misstag!

    träning är det bästa som finns,
    billy är den allra bäst!

    jag älskar dej felle<3

    SvaraRadera
  9. MEN HAN STANNAR !!!!! :D:D
    KOLLA HEMSIDAN ,hihihi jjjjaaaaaaa !!! :D

    tröning och friidrott och billy och alla ni på fridirotten,
    ni är de bästa ! (L)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?