torsdag 14 januari 2010

hihi

jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.
-
bilden på oss är nog två eller tre år gammal, men så söt va !
saknar er gruppsex hahaha ;);)
ä
asså jag klarar mig inte utan mobil :( micha och bella höll på hela dan och mobba mig..
och den jag skulle låna av lina va typ spärrad eller vafan man säger, på tre så jag ba mhm..
men snällt av dig ändå :D
men jag skulle kanske låna en av robin xd haha typ desperat :(
så hoppas på de imorron.
resten av dagen har vart okej faktiskt :)
varit glad typ nästan hela dagen, förrutom att jag hostar typ hela tiden. jobbigt :(:(
och imorron är de ju freeedaaaag och helg !
och på lördag tävling
60m bara tror jag , får hoppas att de går braaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
.
nä men nu ska jag gör ngt annat.
puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?