fredag 15 januari 2010

joanna + felle = tisdag


I'm not going to say that you are ugly
because your face says it all
-
tjaaa, sitter här med världens hosta :'(
och har ont i halsen.. inte bra inför imorron... fan :(
vem tävlar i vilken/vilka grenar imorron ?
hoppas att de blir bättre, men typ mina syskon och mamma har också de, så vi dricker saft, asså utan vatten, men de hjälper faktiskt, men de är sjukt äckligt xd
idag är de fredag, = chips, hahahah
men ah, och imorron är de lördag, och tävling blabla
sen på tisdag, eftersom de blev uppskjutet förra veckan hehe, piercar jag naveln !
först vare så att joanna skulle följa me och hålla mig i handen, meeeeeeen sen kom vi på att hon också kände för att göra de. haha, så vi gör de tsm :D
fast jag först då, eftersom jag är bäst, haha nej då.
.
men nu ska jag hjälpa mamma med ngt, så ah, skriver mer sen kanske (;
puss

6 kommentarer:

jaaa, va vill du?