tisdag 26 januari 2010

halv felle ? :s


du slet ut mitt hjärta och grävde ner de i ett hav.
men om man lyssnar noga kan man fortfarande höra mina hjärtslag.
.
AVSLUTA MENINGEN :
Jag har insett att min senaste kyss: var underbar och saknad
Jag lyssnar på: musik
Jag pratar: mycket
Jag tycker om: chips
Jag avskyr när folk: tror dom är något,
Min bästa vän är: micha
Min första vän hette: simon
Kärlek är: jobbigt
När jag borstar tänderna: använder jag tandborste ?
När jag lagar mat: vill ingen smaka :(
Jag tänder på: bad boys, hahah
Det sexigaste yrket är: vet inte
Det är charmigt när: jaadu
Jag är rädd för: att bli lämnad, och att inte bli älskad
Den värsta känslan är: skuldkänslor
Den bästa känslan är: att hata någon, haha
Jag är bäst på: allt okej ?
Jag är sämst på: att lyssna, och att typ ah kommer inte på något nu
Om jag va ett djur skulle jag vara: eh..
Om jag va en insekt skulle jag vara: inget
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: men vafan ? haha
Jag kommer alltid att vara: felle
Det finaste som finns är: bra vänner
I sommar: ska jag ha kul haha
Sist jag grät var: kommer inte ihåg
Jag kan: allt jag vill (:
Jag kan inte: eh finns mycket
När jag vill tänka går de: bra ?
Min mobiltelefon är: död (u)(u)
När jag vaknar på morgonen: är jag sur
Innan jag går och lägger mig: tar jag alltid idomin på läpparna, haha
Just nu tänker jag på att: hur vi ska säga till våra föreldrar nästa helg (A)
Bebisar är: små
Idag har jag: kollat på bio blabla, har utveckligssamtal
Ikväll ska jag: sitta här, kolla tv, duscha, ringa michisen
I morgon kommer jag: försova mig :(
Jag vill verkligen: slå min lillebror så hårt :(
.

heeej (:
sitter här och fryser sönder. seriöst varför blev de så kallt igen ?
va ju rätt okej kallt förrut, nu ba eeeeeeeeh.
jaja, idag är de tisdag typ.
kolla på bio med arbetslaget, sen badade våran klass, jag kunde ju inte vara med för naveln (a)
sen åkte vi typ till stkln och va ute och frös i typ 40 min, sen buss till gråbo.
va hemma hos carro en snabbis.
skrev en sån där lista med saker som vi ska göra 2010 !
men den får ni inte se, hehe..
ahja, sen hade jag utveckligssamtal. haha samma saker varje gång xd
sen hem och äta och blabla.
ö
imorron är de onsdag. orkar inte träna tror jag.
så åker till allum med micha ist (a)
behöver mjukisar, tjocktröja, linnen, trosor, strumpor, navelsmycke
ah och massa.
och jag har verkligen tråkiga bilder nu, jag veeet deeeee
men jag orkar inte ta nya (:

och nu ska jag kolla film, sen typ göra något annat.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?