onsdag 27 januari 2010

helg i branäs med älskling !

efter tiden som har gått, så är inget desamma.
Får jag välja något, som jag verkligen behöver. Då är det du ända tills livet är över.
.
haha tjaaaa (:
dåliga bilder..
fyfan vilket jävla väder, asså ååååååh !
bara massa slasksnö, och kallt som fan och imorron säkert massa jävla fkn is.
ååh. haha som i typ förrförrgår när jag halkade joanna :( haha men de va faktiskt kul (a)
haha, aha.
imorron åker viii, till branäs ! micha, fan va kul vi ska ha (v)
bara du och jag, haha de va längsen du ;)
fast vi ju på allum idag då. haha köpte typ, eller ah mamma gjorde,
mjukisar, översta bilden typ,
och byxor och linne, gina (:
och foundation och täckstift
haha ah, men byxorna är lite för stora, hahaha ah xd
vi åker typ nio imorron, och synd att vi missar skolan i två dagar..
haha har projekt redovisning på fredag..... synd... jag som har jobbat så mycket.... och jag som äälskar skolan .....
.
nä, nu måste jag packa sötnosar.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?