måndag 25 januari 2010

joanna är bäst i hela världen ! haha............

haha såhär ser jag ut då i profil en vanlig dag hahaha orkar inte bry mig om hur jag ser ut längre xd as skönt :d
bilden är i förbo (a)
HAHAHAHAHAA vem har sagt att jag är normal ? :s HAHAHHAH
joanna haha sommaren 09 xd sjuka i huvudet xd
haha nu är jag inte lika snygg va ? hahahah även om den är gammal (A)
-
hejhejhej (:
sitter här i maxkeps, och pappas stora tjocktröja och mjukisar, haha cooool.
ni får ingen bild haha synd..........
och asså jag har kollat och laddat över bilder från karlstad nu, men jag har typ inga ? xd
så sigrid ska skicka några nu, så lägger la upp dom sen eller något (a)
och den här bilden, hahahah vet inte varför jag lägger upp den xd
har vart med carro, micha &joanna idaaag, kanske lite därför ?
haha ni är bäst tjejer, seriöst störda !
ahja, har lite bilder och sånt, men dom får ni inte se nuuuuu.
asså sommaren, asså åååååååååååååååååååååååååååååååååååh.
orkar inte att de är kallt och massa blabla, vet att jag snackar mycket om de, haha men asså de är typ de ända jag tänker på (a)
.
imorron är det tisdag, ska kolla bio med arbetslaget typ, och sen bada.
haha riiktigt synd att jag ionte kan vara med..... naveln ni vet.......
hihi (:
och jag är taggad till typ 1000 inför nästa helg xd
och denna helgen då (a) braaanääääs !
.
fan asså jag bara skriver och skriver bara för jag inte har något annat att göra :D
fast nu ska jag upp till pappa och kolla csi med han.
och äta chips, haha :(
och för en gångs skull är jag lycklig .
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?