onsdag 20 januari 2010

gammalgammal bild

kanske dags att gå vidare, jag är ju ganska ung
men glöm aldrig bort, att du är bara min kung.
.
jag fryser :( och har ont i naveln. och de snöar fan ute.
va är detta ? :(
och snart är det träning, men jag kan typ inte gå normalt, hur ska jag kunna springa ? och jag får inte träna på typ 1-2 veckor egentligen, men jag måste de inför karlstad på fredag..
där ska jag hoppa höjd ju, haha hur ska de gå med naveln?
får se hur de blir.
och jag är inte på bästa humöret nu känner jag. typ sur och arg och inte fan vet jag.
skolan är jobbig och tråkig, haha som alltid då men ah.
men tack jenny i min grupp :D
ahja, imorron är de torsdag, packa och sånt, kanske träna. vet inte (a)
och nu måste jag ta på mig träningskläder och sånt.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?