tisdag 19 januari 2010

ingen bra bild, kommer bättre imorron, kanske..

hihihihi !
hål i naveln nu :D
och på bilden ser de ut som om min mage är typ as lång, men de är för att jag "drog" ner byxorna lite, hahahahahah, och jag har då subbat till bilden, så ni ser tyvärr inte magrutorna.....
.
helt ärligt så gjorde de riktigt ont xd haha asså inte själva hålet, mer när han satte in smycket typ :(
men jag och joanna va så duktiga hahah :D
höll varandra i handen och allt,<3>
imorron är de onsdag, och träning. vet inte om jag kan träna, men jag kommer ändå :)
haha kan typ inte röra på mig (a)
haha jaja nu ska jag äta pizza, uusch...

puss

7 kommentarer:

  1. hahah jävla unge tvingar att kommentera najs mage så ska vi gnida lite ;Phaha <3/kricko

    SvaraRadera
  2. hahahahahahhaa störd ! :D<3
    älskar dig krickooo, pööss

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. jävla unge :o
    jag ska också ha en sån !!!!!!!!!!
    saknar dig, kolla på bilderna från kreta på min blogg :D (L)

    SvaraRadera
  5. du har tagit bort dom? :'(
    haha de gjorde as ont, du komemr aldrig klara de hahah :D
    saknar dig så mycke va !<3

    SvaraRadera
  6. jag har inte tagit bort dom.. har inte lagt in alla än för jag hittar dom inte (A)
    men kolla sen :D <3

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?