torsdag 21 januari 2010

haha "såren" sitter under plåstret

det här är en såång om rosa striing, som bara fjortisar bär omkring..
haha låten har fan fastnat xd ska vi bli fjortis igen eller ? hahaha xd
ser typ konstig ut på bilden, haha orka inte leta efter bättre bilder nu.
-
torsdaaag.
inget smink idag, såg la ut typ som översta bilden. fast de är gammal men ah.
och jag och carro är blodsystrar nu <3
haha kommer bli riktigt fula ärr :( och de där är ingen bra bild, carro har dom så du får skicka dom sen !
haha skriver inte hur vi gjorde här, haha lite vidrigt kanske xd
annars har dagen vart lugn typ, jennifer va med oss i skolan typ. love uuuu :)
.
och imorron är de fredag, skola till ett, sen hem och paaackaaaa !
har inte börjat än, så de måste jag göra. hihih eftersom vi åker till karlstad imorron.
men asså jag vet inte hur jag ska göra ? jag kan inte springa, jogga typ. och hur ska jag hoppa höjd ? haha..
hoppas de går bra iallafaaaaaall
.
och lina är så snäll så jag har fått låna en annan mobil av henne ! funkar perfa ;)
så nu kan jag smsa typ och ni kan ringa, haha
tack lina !
-
hejdå nu ska jag inte skriva mera, ska typ duscha och kolla tv eller ngt.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?