måndag 3 januari 2011

bjöössar på bilder haha

hur många har du haft sex med?
svar: * hihihi
.
kan du inte lägga ut bilder på bloggen som man inte har sett förut?
svar: hehe asså ni har sett dom mesta bilderna, har massa på facebook som inte visas här i bloggen haha...
.
Kan du berätta allt om dig jag menar t.e.x vad du andvänder för grejer till skolan och allt sånt?!
svar: inte för att jag riktigt fattade frågan men... smink och sånt? de kan jag visa er någon gång kanske ;)

.
hur cool är den katten?
svar: hjördis är aaaas cool!
.
chacha!
ligger i soffan och är dööööd hehe
ska ringa joanna snart och höra hur de blir idag, förmodligen blir de inget stan för vi orkar inte..
på onsdag så börjar jag och micha jobba! :)
eller ja, onsdag-lördag haha jobbar vi på hardrock (a)
ne nu ska jag ta på mig lite kläder kanske haha och städa mitt rum, wiiiiie...
sen ska jag också fixa bloggdesign, puss på de

1 kommentar:

  1. ja har aaaaldrig hört om nån som fått va så mycket på hard rock förut som ni.. är det fler som äter där när ni är där eller?? :p

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?