måndag 3 januari 2011

adhd felle+joannAAA


baby we can do it we can do it all night!
.
tjeeeeeenaaaa bloggen ;)
ligger i soffan här uppe i lägenhetish med mina homies micha carro och joanna wiie
joanna håller på att fixa blogg!
http://superjoanna.blogspot.com/ hehe
sabine babe håller också på att fixa min bloggdesign! bäst blir de :D
läs hennes blogg också,
http://sabineslife.blogg.se/
MEN vi lanar iaf!!!! cs vadfan
och lyssnar rave mysiiik, livet är bra
och asså de va inte meningen att de skulle vara en frågestund eller något på inlägget under haha... men måste svara på denna iaf:
har du någonsin varit grymt nere, och isf hur gör du för att bli positiv igen. Hur får man ditt självförtroende? :D
svar: jo visst klart jag är ledsen och så, va grymt nere när de va massa bråk med tjejerna i friidrotten osv, men man får tänka posetivt och tänka på något som gör en glaad :D

mitt självförtroende jaa... de va väl något jag föddes med! ;) nej men haha jag har inget bra "tips" för de
MEN NU BLEV DE LÅNGT
VI SKA SMINKA OSS OSV NU HIHIHIH
puss haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?