torsdag 23 december 2010

fin näsa jag har på understa bilden.. tiiihihihi


En del faller vackert, en del faller hårt.
En del faller alltid, alltid ner i hål.
Jag vet du lever mitt i bland, fast mitt i ingenstans.
Mitt i allt det där, du försöker ge ett namn.
En del hittar inget, en del de hittar allt.
En del hittar bara sånt som inte räknas alls
.
Jag vet att du ser bilder i ditt huvud som gör ont.
Jag vet att du ser bilder, men skit i allting sånt.
En del lär sig ljuga, en del de blir soldat.
Men vem av dem är du, vem av dem är du idag
.

nu är de julafton! guud va mys
har precis duschat och dricker te, blir just nu bombad av "god jul" sms haha
och alla på facebook.... vi vet att de är julafton idag liksom hehe
men skitsamma, ska sova nu så jag är glad och pigg imon...
vet inte om jag ska vara glad imon över de jag får, eller otacksam och arg för att jag inte får en jacka.... hehe ska nog vara glad och bli glad över de jag fåår..
(alltså en iphone, en bil, tre canada goose jackor, 30000 kr, aaa osv)
jaja men nu ska jag nana!
god jul då hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?