fredag 24 december 2010

♥ Dag 16 – Mina rädslor. jag och min syster är rätt lika ändå (gammaaaal bild)


Mina rädslor.
.

hoppar över några tråkiga haha ..
men jag är iaf livrädd för ormar
asså verkligen rädd haha, kunde därför inte ta en bild :p
nu sitter jag med benen upp i sängen haha och kommer inte nudda marken på rätt länge, för de känns bara jätte läskigt haha :(
hur då jag har blivit så rädd är nog att när jag va liten (mindre) så skrämde alltid mamma mig, och hon är också livrädd för ormar haha, sen såg jag och caroline, en gammal kompis, två eller tre snokar rulla förbi oss när vi cyklade
hahaha, vi ba stog stilla tills dom hade ringlat över så började vi gråta som fan och cyklade fort hem till henne och satte oss i soffan och grät haha
sen bor de en äcklig jävla snok helvetes fan i min sjö, SÅ JÄVLA ÄCKLIGT :(
den låg på bryggan en gång när jag och elin va där, så slängde vi cyklarna där och sprang hem och hämtade dom typ två dagar senare och de va iaf as läsikgt....
.
hahaha jävla va mycket de blev om min orm rädsla då :o
jag är också rädd för typ att dö, knivar, att gå ensam hem i mörkret, att gå över spårvagnsspår vägar osv...
men aja
.
har precis ätit mig aaas fet och nu väntar jag och mina syskon på att dom ska bli klara så vi kan öppna julklappar! ;)
mitt hår idag asså hahaha, somnade med blött hår igen, DE STÅR ÅT ALLA HÅLL NU XD
så glömde jag plattisen hemma, bra jobbat felle
men jaja
detta blir ända inlägget idag tror jag, därför de blev jävligt långt också :)
PUSS OCH KRAM SKUMBANAAAAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?