onsdag 27 oktober 2010

trött som fan men ändå så måste jag blogga....



hur mycket du än försöker knäcka mig, så vet jag att jag är starkare än dig och att de är jag som kommer stå kvar.
.
håller på med ny header hähä ;)
ska nog byta till blogg.se snart igen haha, men orkar inte heta absolutfelleh xd
ååååh livet kan inte vara lätt när de är tungt!
men allvarligt nu
haha ligger i soffan och väntar på maaat,
men iallafall så haha asså skolan idag, haha så jävla fula haha :D
karate på er alla! åt också årets första pepparkaksdeg (a)
micha bella kricko och tott, haha skolan blir mycket bättre med er gubbar
(y)
men guud vaaa ni bryr eeeer
jaha så va jag en legobit nu också.... lika plastig och dum och lika fejk :(:(
kul med folk som inte känner mig ens haha snacka massa skit blööö
döm inte allt du ser, tro inte på allt du hööööööör
idioter finns de!
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?