tisdag 26 oktober 2010

hahah snygga bilder (y) mmmm verkligen


minst ettusen gånger i ettusen sånger
har jag lyssnat efter ett svar,
minst ettusen gånger i ettusen sånger

undrade jag vart du var
.

ja men hejhej bilderna är aaas seriösaaa!
haha jag och joanna hade inget att göra så vi sminkade oss snyggt (y)
men ligger iaf i mammas&pappas säng och kollar på dh! så jävla bra är de höhö
tänk om man hade en mamma och en pappa som skämmde bort en... fyfan va nice :(
har precis duschat och ätit mannafrutti, hehe
men jag har inget att skriva om, men är jätte hungrig :(
ska äta något, kolla klart, och sen sova tror jag (a)
puss

3 kommentarer:

  1. älska dina bilder!!:)

    SvaraRadera
  2. min mamma bjöd mig på nya skor efter att jag sagt att jag skulle flytta hem till en sugar daddey i malibu, okey det var ljug men ändå.... haha

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?