söndag 31 oktober 2010

ingen rubrik


Sitter här, ensam och kollar tillbaka på gamla bilder, jag saknar det jag ser men kan inte vrida tillbaka tiden.
Önskar att jag kunde, då skulle jag ändra på allt, alla fel som jag gjorde när jag behandlade dig kallt.
Du var värd så mycket mer, och jag har insett det nu.
Men kommer aldrig glömma tiden, då det var jag och du.


ligger uppe i lägenheten helt ensam och lyssnar på musik,
och ah kollar tillbaka på massa bilder
tårarna rinner ner för kinderna, hur fan kunde jag vara så jävla dum?
det skulle föralltid vara vi..
fick ett sms förut, ligger och kollar på de om och om igen, jag saknar dig verkligen
men iallafall, tack micha carro och joanna för att ni alltid finns, och hoppas att ni verkligen vet att jag älskar er, och utan er så är jag inget, ni är bäst

3 kommentarer:

  1. varför är du med dom då om du egentligen vill vara med sigrid?

    SvaraRadera
  2. jag satt & lyssnade på låtar kollade på bilder, & jag klarar det inte längre, hur fan kunde jag vara så dum i huvet, som du skrev önskar jag kunde vrida tbx tiden!
    & det var inte bara du som gjorde fel, det gjorde vi båda, jag var så svag va, hur fan kunde jag sluta kämpa.. ? men nu är det som det är..
    men jag är redo för att kämpa allt för att det ska bli som förut igen! du & jag
    sigrid & felicia, systrar föralltid..
    det står inristat i mitt hjärta, kommer det alltid göra! jag saknar dig & allt vi hade
    du är bäst & jag älskar dig

    SvaraRadera
  3. det är inte lätt..

    sigrid de vi pratar om nu du och jag, tårarna rinner ner för mina kinder och jag känner hur mycket jag behöver dig..
    jag älskar dig, de ska föralltid vara vi
    förlåt för allt syster, jag saknar dig med, mer än du tror..<3

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?