söndag 31 oktober 2010

hej

har så jävla tråkigt och kan inte sovaaaaaaa XD


Liknar du en kändis?
neje
Är det ok med vita lögner?
nej men rosa
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
bonde söker fru typ
Hur många timmar sover du per natt?
beror på hur många timmar jag är vaken ;)
Favoritsåpa alt. dokusåpa?
criminal minds höhö
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
svensk
Vilket intryck gör du på andra?
blond uppblåsbar
Det här vill jag bli när jag blir stor
större
Detta skulle jag vilja prova på

vet inte..
Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...

joanna.........
Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
tjejer
Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
jag saknar två tår jag är schitzofren (ELLER HUR FAN DE STAVAS) jag är stark
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
snygg fin söt
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
felle
Hur var du som barn?
coolast och snyggast........... ohja
Varför bloggar du?
va?
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
nej, bro's before hoes :s
Vad kan man leva utan?
mens
Vilket är viktigast hos din partner?
att han är snygg
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
ja , testa hasch
Hur ofta lagar du mat hemma?
aldrig
Vad skulle du göra med ett friår?
blondera håret
Hur svarar du i telefonen?
hallå
Är du pinsam på fyllan?
jag är fyllan själv
Hur ser folk dig?
fan vet jag?
öppnar ögonen?
Människa som gör dig enbart ledsen?
vet inte
Människa som gör dig enbart glad?
barbie hihi..haha
Värsta känslan?
skuldkänslan
Favorit tv-program?
dom på 46an joanna
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
jag vaknar och de ligger en kebabrulle brevid mig, lycka

När grät du senast?

nyss
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
har min egna kungafamilj, så ne tack
Vart går din drömresa?
bagdad typ
Vem är ditt drömragg?
******
När blir man vuxen?
när man får mens
Vill du säga förlåt till någon?
förlåt
Vad tror du på?
meningen
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
kungarna av tylösand ;)
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
jag är redan snygg, så lycklig
Vad är lycka?

att vara snygg och ha mycket pengar
Har du mobbat någon?ja
Vad är det pinsammaste du gjort ?
hela jag är ett skämt
Har du snattat någon gång?hahah köppaa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?