torsdag 5 augusti 2010

jag fick en penna, linjal, ett suddi och en pennvässare av min bror, vadådå??? avundsjuk för att min bror är bätte än din, haa haa??? ingakulbilder


theres to much to proove, but sometimes i wonder what i really have to lose
then i really see, it's not all about me
.
förlåååt för att jag nästan bara skriver morgon och natt inlägg typ!

men jag har ju ett liv så hinner inte alltid skriva på dagarna...
jag har precis tagit en as härlig, efterlängtad, skitskön dusch haha
och nu ligger jag under mitt täcke i min säng och lyssnar bra musik
brevid mig på bordet står .. va tror ni..? chippar, gott som fan, de är de bästa som finns! de och mina underbara vänner, ni är de absolut finaste jag har
idag typ vaknade jaag, eller ah mamma väckte mig vid två
och sen åkte vi till ikea typ fyra, så handlade vi saker till lägenheten !
kommer bli jätte fint, så ska jag och micha, kungarna på träslöjd, rista in gsb och sätta vid dörren haha! gryyymma
men aa sen åkte jag till micha, där joanna och hon va
men jag ville göra något, så jag åkte till gråbo, och träffade carrooo
sen drog hon hem, så satt jag ensam vid buss huhu
så skulle jag träffa thors, men så kom joanna haha :P:P
då gick vi och träffade thors&emil hahah
sen tog vi bussen heeeem
och jag åt jätte god mat:((((
sen kommer tony och mange as fulla hahahaha!
skitkul va dom xd sen åkte dom hem
och aaa nu ligger jag här
PIINAAAA COOLAADAAA BOOOOY, YOU MAKE THE GIRL GO AAAAAAH,
GSB FÖR I HELVETE!!!
IMON SKA JAG SKITA I ALLT OCH ALLA, SLÄNGA BORT MIN TELEBOBO OCH
MÅ BRA!
ni kommer messi och säger att jag ska sluta blogga och mysa med han, okeeej dååå liksom jaja älskar dig mest iallafall

puss /älskling

1 kommentar:

  1. vadå ? ska du bo i en lägenhet själv med Micha ? :o

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?