torsdag 5 augusti 2010

fina bilder, yeah right..



why does it raaaaain?
.
hej baby's
har precis kommit upp ur sängen, och jag känner att jag har sovit bort typ halva dagen för klockan är 2... och jag skulle tydeligen inte till ikea idag, jag ba nehä
så då kollade jag va dom andra gjorde och skulle dra hem till mecha, men DE REGNAR JU SOM FAN, har ingen lust..
isf om jag orkar fixa mig och allt de dära, typ ta på mig kläder, så ska jag nog träffa ***** HHIIIIHIHIH, aa xd
men de kommer nog inte hända för jag har ingen ork att röra på mig
ska rulla ner till stora datan och spela sims nu?
yesboxi, hatar väädreeet
snart är sommaren slut...
puss /älskling

3 kommentarer:

  1. kan du inte ha dagns outift på din blogg och säga vart allt kommer i från och sånt :)

    SvaraRadera
  2. de kan vi kanske fixa.... :p sen när jag har fixat klart med blogg.se ja!

    SvaraRadera
  3. vart har du köpt de randiga linnet?
    skitfint ;D

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?