söndag 1 augusti 2010

hittade best friends halsbandet micha haha! 18/8 (;



NU HAR JAG STÄDAT OCH STÄDAT OCH STÄDAT..
är helt slut och därför har jag inte orkat skriva mycket idag ! :(
och jag har rensat och städat min garderob också haha shit xd
ska till allum imon med micha, och joanna och carro.. ? haha :D
men aa ska köpa piercingar, och äta!!!!!
ah någon frågade vart jag köps brillsen och dom har jag köpt..... på ica i idre!!! :D:D
och sorry för att de inte blev bilder på kläderna, jag har lagt dom flesta i tvätten
måste alltid tvätta dom en gång innan jag anväder dom första gången :p
hihi
.
de är bilder på mina medaljer och friidrottsrelaterade saker (A)
finnkampen förra året tex, gud haha, saknaar deeet
och sprinter tröjan är bara cool, okej
saknar det väldigt mycket! grattis emma till silvermedaljen också ;)
.
haha asså jag vet inte vad jag håller på med är sjukt trött och ska sova snart xd
fast nu kollar jag csi med mamma,
jag skriver imon när jag vaknar! eller inatt
puss /älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?