måndag 2 augusti 2010

dagEN, snygg bild på mig BTW OMG


god damn you're beautiful to me
you are everything
.
hej och förlåt för kass uppdatering..? stavas de ens så?
vaknade rätt sent idag, tog på mig några kläder haha och åkte till allum
med joanna och michis
köpte ett linne på gina (rea) och en klänning (rea)
och två halsband :p (rea haha)
och lyckades ändå göra slut på 200 och bli skyldig micha och joanna pengar..?
skumt
sen åkte vi till stkln och solade
sen köpte jag en daimglass, sen åt jag daimglassen, sen satte vi oss på bussen
åkte på bussen till gråbo, kom till gråbo, gick till hårda mellangången
gick och mötte carro, mötte carro, gick till skolan, satt i solnedgången och snackade
jajajaj och sen dansade vi på taket!
tack för dagen, har varit otroooligt mysig!
.
nu sitter jag och äter lax och potatis och någon sås typ haha, och kollar csi
handlar om någon jävel som uppstod från dom döda?? :P
skitsamma, imon ska jag försöka gå upp tidigt, fixa mig och dra till carrrrrroooooooooo
och ska duscha nu, ta kort på kläderna kanske ? :D för dom e ju så väldigt speciella haha
puss /älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?