onsdag 28 juli 2010

inget kul inlägg, orkar inte


va dig själv, alla andra är redan upptagna
.
heeeeeeeejhej
kom precis hem ifrån auktion haha!
köpte ett par dojs för 120:- bara
haha gryymt
bilder ifrån dagen, :)
precis efter jag skrev inlägget imorse, satte jag mig och spelade need for speed haha bäst
så kom mamma och drog med mig upp till fjället typ, och badade :)
sen gick vi upp, och kollade på renar haha! och kollade på djur hehe
en liten ful får bebis kom och bääade på mig ...
skitsamma, sen typ åkte vi heeem, åt maaaat
och åkte på auktion, så kom vi hem typ nu
har varit en helt ok dag, fast jag vill ju heem för de finns inget kul att göra här XD
.
har inte fixat med youtube, eller med bloggen..?
OCH JAG ÄR TRÖTT OCH ARG PÅ ALLT OCH ALLA
GE MIG SOCKER!!!
puss /älskling ;)

3 kommentarer:

  1. synn för dom som inte ens kan komma in på blogg.se sidor...

    oki, seriös fråga nurå... om du skulle hitta på helt ny sport, hur skulle den va då? :)

    SvaraRadera
  2. haha va menar du? ;)

    haha okej..? lite speciell fråga kanske :p och svår haha jag vet faktiskt inte xd<3

    SvaraRadera
  3. vadårå, e la bra me speciella frågor... :) asså du e ju LAT asså.. ;) kom igen nu.. nån ny sport... typ som e enkel att dra igång, som inte kostar för mycke pengaar... o där d e kul även om man förlorar typ... skulle va bäst om d va nåt asså... om en kille å en tjej spelar typ vanlig basket mot varandra så vinnner ju ofta killen om ingen tränat massa innan, så skulle ju va bäst om d va en sport där man faktiskt inte KAN veta i förväg vem som kan vinna om båda (eller hur många d nu e) e otränade i d...

    kom igen felleh, kom igen... kom på en nyy sport nurå... kom igen felleh, kom igen... :)

    ännu bästare om en sport för sommar o en för höst/vår typ... :)

    ja skulle bli såååå gla om du kom på nåt asså :)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?