torsdag 29 juli 2010

blandade bilder hhahahihi



det handlar inte om att hitta personen du vill leva med, utan att hitta den du inte kan leva utan Y
.
she's my dream giiiiirl, asså låten har fastnat haha fin är den med (a)
men nu har jag verkligen vänt på dygnet.. gick och la mig typ sex, efter att kollat massa
sorliga videos och läst minnes bloggen till therese johansson rojo.. jävlar va tårarna bara kom..
så sorgligt de hennes vänner har skrivit.. usch..., :/
aa, så nu sitter jag här och har precis ätit frukost, eller aa mami stekte räkor som va marinerade i chili, lime och vitlök :D hur gott som helst!
så de va en bra början på dagen jao ;)
fast klockan är halv 4 :p
imon åker vi hem !!
fan va skönt ! duscha i sin egen dusch.. haha
nu håller johanna på med min bloggis! kommer kännas fel att lämna min älskade felleh.blogspot.com.. (u)
menmen ;);)
nu dricker jag mitt rosa te haha! och mamma och moster bakar :D
typ kakor med center i..? blir nog gott
för de är inte fint väder, de regnar inte men de blåser och är kallt :p
.
skitsamma xd skriver mera snart
puss /älskling haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?