onsdag 26 maj 2010

orkade inte dampa i detta inlägget


hejhejhej

sitter hemma hos carro, micha färgar håret brunt.. tråkmåns :@
blondin ska du vara
hehe ah som jag dåååååå, och vi tog varsin fin svart/brun slinga (:
kommer se as nice ut, ha-ha
äter kall korv också, som ni ser på snyggingbilden.
och på den första (på carro) ah, de vet jag inte vad hon håller på med dääär.

ne, nu ska jag kolla lite på mina gsb brudar,
puss

carro (ginger) hoppas att mitt och joannas hår blir grönt.

joanna hälsar att jag älskar henne

micha hälsar, att hon är bäst

jag hälsar, att alla dom suger tjock snopp



4 kommentarer:

  1. Du tycker du att det är fint med blonda slingor eller tycker du att man ska vara hel blond för jag vll inte vara hel blond just ;)

    SvaraRadera
  2. VAFAN SÄGER DU?!

    finast är hel blond, tycker jag :D

    SvaraRadera
  3. jag är en pirat på bilden ?
    ser la fan vem som helst :O

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?