onsdag 26 maj 2010

fan vilken snygg brud

döm inte allt du ser,tro inte allt du hör,säg inte allt du vet.
.
hejsan :)
har precis tagit bort allt smink, haha ja de är sant, jag hade smink på mig nu :D
asså foundation och allt de dära jaja
lyssnar på depp musik, rätt myysigt faktiskt.
man ser inte min bruna/svarta slinga riktigt bra på någon bild, men aaah de är där XD
ska upp och duscha om någon minut, sen typ fixa lite med bloggen och jaaa
.
dagen dåå, varit med brudar :)
va hos matilda en stuund, och sen typ ute och massa ah Y
.
ne, nu ska jag duscha, skriver la mera sen eller något
puss

3 kommentarer:

  1. din bästa älskade vänonsdag, maj 26, 2010

    fin tröja fint linne fin rumpa fint hår !

    SvaraRadera
  2. Vart köpte du den där hod tröjan du har på dig ?

    SvaraRadera
  3. vem är min bästa vän... ?

    de är carros, hon köpte den i turkiet ;)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?