måndag 24 maj 2010

långa inlägg jag gör hela tiden :s


treat your girl right, or another guy will :)

.
heeej
har precis färgat håret igen ;)
blondiiin så fiiin
hehe, ah och fick två smycken förut av mami, har bara kort på ena.
men dom får jag när jag fyller år..
DEN 15 JUNI SLÖÖÖNOR, OCH DÅ ÄR DE RAVE !!!!!!!!
så att alla vet :D:D:D:D:D:D::D:D:D
då blir jag stor, 14 och allt ;)
.
ahja, imon är de tisdag, och stafett dm (a)
( = distriktsmästerskap = stor tävling )
jag, jill, linnea och ellen, samma som förra året ;)
jag har sista sträckan, samma som förra året ;)
OCH VI KOMMER VINNA , preciiiis som förra året :D
(nödvändig och intressant information HAHA)

nu ska jag upp och äta kakor och bli fet..(are)
och ha de aaaas nice.
puss

5 kommentarer:

  1. Tönt, Dm är en väldigt liten tävling skulle jag säga, typ max 5 lagg...

    SvaraRadera
  2. haha nej mitt lag kommer vinna ;D

    SvaraRadera
  3. vi gjorde ju de... typ :p

    MEN VAD VILL DU NU DÅ? vadå liten tävling de är hela gbg som är med och tävlar? xd
    idiot, de äääär mycket

    ditt lag kom efter mitt, hihih :D

    SvaraRadera
  4. vart är den köpt?

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?