torsdag 27 maj 2010

JAAAAAA DE ÄR SAMMA BILD, KLAGA INTE, och jaaa jag har använt texten innan, men fin är den.


att synas i natten
som finaste guld
att finnas för någon
utan nån skuld.
.
morgonen kommer
och hon vaknar till liv
hon går fram till spegeln
med tveksamma kliv.
.
tårarna rinner
skuggan går bort
igår va hon vacker
men lyckan va kort.
.
hon sitter i hörnet
det finns ingen mer där
jag tror inte hon fattar
hur vacker hon är.

.
tjaaa
sitter och plockar bort min mascara, och har värsta hickan :(
imon är de fredag! och heeelgY
imon vet jag inte vad som händer.. hehe jo de gör jag ;)
och sen på natten tältar jag joanna och micha hemma hos mig hihi (?)
och lördag sover vi hos micha, söndag hammarkullen ;)
nicenicenice !
har med mig kameran och alllt ;)
ser bilder på facebook, sen typ måndag ELLER NÄSTA VECKA åh
jag hickar så jävla mycket, har kramp i min högra axel.. .:'(
.
ska upp och kolla cm med mami (A)
puss

1 kommentar:

jaaa, va vill du?