söndag 30 maj 2010

gammalgammal gammal bild på mig, andra är från igååår


yeahyeahyeeeahhahaha
.
haft mycket mysig helg ;)
med alla i gråbo, hihihyiyihiihihi
hände saker på fredagen som jag tänker mycket på..
igår sov vi typ inget hemma hos micha,
kolla lite bilder på faceboook, men jävlar jag tror jag har haft sönder min system.. (u)
men vågar inte säga något till mami&papi XD
.
orkar inte blogga nu, är as trött från fredag/hela helgen?
ahja, ska kolla film sen med mamma, älskar dig mest :)Y
puss

3 kommentarer:

  1. din mamma läser ju bloggen :O

    SvaraRadera
  2. hahaha jaaa, men har dom sagt något eller...? ne XD

    SvaraRadera
  3. de vet la fan inte ja :O öh.. ah , men dom lär la se de förr eller senare.. haha lite blond i huvudet :Y x'd Sötis <3

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?