lördag 24 april 2010

svarar på frågorna snart, orkar inte xd


jag kanske inte är den bästa
människan på jorden
men jag är inte ensam
om att ha gjort något dumt.
.
Sitter här, ensam och kollar tillbaka på gamla bilder, jag saknar det jag ser men kan inte vrida tillbaka tiden.
Önskar att jag kunde, då skulle jag ändra på allt, alla fel som jag gjorde när jag behandlade dig kallt.
Du var värd så mycket mer, och jag har insett det nu.
Men kommer aldrig glömma tiden, då det var jag och du.
-
heeej :)
sitter och lyssnar på lejonkungen xd
har ont i tungan ;(
kan typ inte äta haha, och den är fortfarande svullen :(
men meeen.
idag sitter jag la hemma igen..
haha, men jag överlever, micha är också hemma idag (?) ;p
missade nog rätt nice kväll igår.. men de överlever jag la också :/
HITTAR FORTFARANDE INTE MITT ÄCKLIGA MINNESKORT TILL KAMERAN ;@
orkar inte med mitt liv.... ;);)
.
nu ska jag upp och passa min lillebror, alla andra är på handboll och friidrott och innebandy och allt de däraa :)Y
puss

3 kommentarer:

  1. hahaha, åh bilden på mig å sigrid x'd

    SvaraRadera
  2. fuck vad bra martina va idag :D
    hehe, (a)
    //lina :)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?