lördag 24 april 2010

kan inte svara på alkohol frågor här.. mamma ni vet


Anonym sa...
hur länge sen va det du hade kille/ragg?pusssssssss
svar: inte längesen :) har typ kille nu, tror jag

Anonym sa...
va har du för trosor på dej baby ? :$
svar: inga ?

Anonym sa...
är du kåt ?
svar: inte nu ;)

Anonym sa...
har du haft sex ?
när tycker du att det är lagom att ha sex ?
har någon kille gjort nåt på dej ?
använder du hårspray ?
svar: vad tror ni? ;)
när man vill :P
ja
nej, bara lite ibland haha ? :)

Anonym sa...
hur ofta dricker du ? alkohol alltså, omman läser här låter det ju som att du gör det hela tiden
svar: de kan jag inte svara på... mamma läser blogg -.-

Anonym sa...
vem är din bästa vän ?
svar: micha, carro, joanna, bella de är nog dom närmsta, sen har jag många bra killkompisar också ;)

Anonym sa...
kan du börja träna med mig ?
ska vi rejva eller hur fan dt stavas tsm ? :D hahaha/camilla
svar: ja förlåt ! jag ska de :(
de tycker jag vi ska :D
jag tränar nog på måndag, puss babe

Anonym sa...
vilka är din tio bästa kompisaar
svar: oj eh typ, joanna micha carro bella matilda camilla niclas ;) de är nog dom närmsta

johannakuung :D sa...
hur fan kan du vara så jävla söt Felle ? & vill du komma hit i sommar? (:
haha, kul frågor (h) ♥
svar: haha du är de (a)
ja de vill jag ! :D

Julllllleeeh sa...
Hur kan du vara så jävla grym på allt du gör skitunge ? :o
svar: de är jag inte ;(
vi får göra något snart ? :)
älskar din blogg juliaa !

Anonym sa...
om du fick säga 7 vänner som du verkligen vill ha tbx och saknade,
dem som du delade allt med förut,
dem som nästan var som systrar för dig, vilka skulle det vara då ?
svar: emma, sigrid malin sofia sofia sabine andrea ellen alla på fridirotten typ.

Anonym sa...
hur många har du sugit/runkat eller knullat med?
svar: ;);)

Anonym sa...
Okej haha nu kommer jag med mina frågor gumman
Vad har du på dig just nu ? ;)
Hur blir man typ lika poppis som du är ?
Vad andvänder du för shaammppooo/balsam ?
Premunerar du på nån tidning ?
Haha brukar du tvätta bort din smink på kvällen ?
Vad har du på dig för BH ?
Vad heter dina favorit affärer ?
Brukar du andvända smycken ?
Vad har du på dig för smink till skolan ?
Hahhaa det var mina dampiga frågor pöözz
svar: jag har på mig trosor och pappas tröja haha :D
jag vet inte :) man föds la sån eller något.. ;)
inget speciellt :)
nej :)
ah, oftast :)
ingen just nu haha ;)
eh, typ vet inte (a)
nej, bara mitt halsband :)
mascara bara :d

Anonym sa...
Vad tycker du om Justin bieber ?
Varför startade du en blogg ?
Kan du lägga ut nån mer bild på bdb ?
Har du strippat nån gång ?
svar: han är liten, ful och sjunger dåligt xd
kul :D
näe, blir mest bilder här
ja de har jag

Anonym sa...
Hur fan tar du såna jävla bra bilder ? :O
Vad andvänder du för att göra så bilderna ser typ lite fejkade ut ? :O
svar: jag har systemkamera, därför bilderna blir så bra :)

Anonym sa...
Har du pojkvän ?
I så fall vad heter han ?
svar: jag vet inte...

Anonym sa...
Men vart har du köpt det guld halsbandet du har på dom flesta bilderna ?
svar: de har jag fått av min farmor, haha har haft på mig de i kanske 2,3 år snart xd

Anonym sa...
Äter du i bamba ?
Vart köper du helst ditt smink i från alltså vilken affär har typ det bästa ?
Vad heter ditt bästa smink märke ?
Andvänder du helt märkes grejer ?
Vad andvänder du för mascara ?
Brukar du ha läppglans till skolan?
Vad vill du bli när du blir vuxen ?
Rakar du dig på bena/underarmarna ?
Hur blir man smal ?
Vad är ditt bästa ämne ?
Gillar du att skämma bort dig ?
Hur ser ditt rum ut ?
Vad har du för säng lakan ?
Vet du hur man får längre hår ?
Vem är din favo kändis ?
vad är din favo färg ?
Vad heter din favo film ?
Lalala har jag många frågor ?
svar: haha xd
ja jag äter i bamba ? ;p
jag köper inte mycket smink längre, men typ kicks :)
eeeh oj vet inte :)
nä :p
jag använder typ 5 stycken xd
nej
jag vet inte vad jag vill bli än :)
ja de gör jag :)
eh, äter inte godis och onyttig mat och tränar kanske.. ?
mitt bästa ämne är typ svenska ;)
skämma bort mig ? med vadå ? ;p
som ett rum typ xd
rosa med barbie på :D
låter de växa ?
vet inte
typ grön, rosa, blå :p
har sett många braa
haha ja lite så xd

Anonym sa...
har du aldrig tänkt på att sluta dricka ett tag?
svar: jo de har jag gjort
Anonym sa...
vem älskar du? vet du nån som älskar dig?
svar: jag älskar många :) ja de vet jag några som gör

Anonym sa...
hur länge har du bloggat?
vilka va dina 5 första kompisar?
sminkar du dig varje dag?
brukar du bli full när du är på fester och dricker?
svar: sen typ julas eller något xd
simon, bella, joanna, caroline, emma :)
ah de brukar jag väl bli

Anonym sa...
har du någon kompis som du igenligen inte skulle vilja vara kompis med
svar: jaaa många XD

Anonym sa...
varför är du så jävla fjortis?
svar: käft, vadå fjortis ? haha

Anonym sa...
har du sugit av någon?
svar: ja

Anonym sa...
säg 5 kompisar som du förlorade förra året.
svar: sigrid, malin, sabine, andrea, sofia, sofia ah

Anonym sa...
hur mycket lägger du på cigg å sprit i månaden?
svar: de är olika

Anonym sa...
Asså varför tror du att du är något? När du i själva värket inte är ett piss?! ;o
Du var ju fan så mycket schysstare förut.
svar: varför gör jag som jag gör ?
jo för att jag kan, vem e du ?
jag är känd , du borde skaka min hand, bitch :)

Hofmann sa...
ångrar du ngn gång att du börja dricka, och typ sluta träna..?
svar: jag ångrar de väldigt mycket :(...

Anonym sa...
1. är du bisexuel?
2. hur ofta dricker du ?
3. vem är din förebild ?
4. vilka bloggar följer du ?
svar: 1, nej kanske lite på fyllan.. men annars nej :p
2, mamma..
3, julia forsberg tror jag :D blondtotten.blogg.se
4, kissies och alla dom, och typ allas som jag känner ;)

Anonym sa...
Vad brukar du dricka ?
Vad betyder rave ?
svar: mellangången och röseliiiid ;) nä men olika, men nästan alltid i gråbo
rave = fest :)

Anonym sa...
Vad heter dina favorit filmer ?
Brukar du köpa string trosor ?
Brukar du köpa typ normala trosor ?
Vilken färg på naglarna brukar du andvända när du har naglack ?
Godis eller glass ?
Brukar du oftast ha lös naglar ?
Varför dricker du ?
svar: jag har sett många braaa :(
ja de brukar jag
längesen nu xd
jag har aldrig de (a)
chips :D
nä inte lika mycket längre :)
de är en kul grej :)

bbss sa...
1.Hur många läsare har du per dag? (ungefär)
2.Varför började du blogga? :)
3.Har du någongång sagt till en kompis att du inte vill vara vän med den längre?
Det var mina frågor =)
svar: 1, vet inte, man kan inte se de ;(
2, för de är kuul :)
3, hah jaa :p

Anonym sa...
varför är du så fruktansvärt söt? :D//Linaaaaa (hh)
svar: de är jag inte :) du äär :D
Anonym sa...
varför redigerar du alla dina bilder så du blir så "perfekt" ?
svar: de gör jag inte på alla :)

HAHA jaa jag suger på att svara på frågor :D
puss

2 kommentarer:

  1. jag saknar dej felle <3

    SvaraRadera
  2. felleicia.
    även om du dricker, röker va fan som helst, slutar träna, ah. så kommer du alltid vara
    som en lillasyster för mig. jag vet vem
    du är, glöm inte bort vem du är bara.
    <3

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?