torsdag 25 februari 2010

samma bild som på bdb, yeah


Många tankar som svävar i det blå , men var finns tiden till att komma och hälsa på?

roliga bilder, meknow
ge mig sommar innan jag slår någon. äcklig blötsnö nu. fyfan va de suger !
kallt och äckligt och bara blä.
är as hungrig men de finns inget att äta :(
bara goa chips som väntar på mig :(
men jag får inte äta dom :(
fan va mitt liv suger :(
.
och jag kommer fixa sånt där lösenord eller vafan till bloggen nu, för mammorna och lärarna kollar min blogg. jao ?
så fixar bort de typ på söndag eller något, de är ju lite synd :(
.
orkar inte skriva mera seriöst,
imorron är de fredag, vad händer ? :D
puss

3 kommentarer:

  1. jävlar vilken kropp :D:P

    SvaraRadera
  2. varför ska lärana o mammor kolla din blogg? ;o

    SvaraRadera
  3. haha vet inte dom är cp :)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?