söndag 28 februari 2010

ser ut som om jag har kort hår, men de har jag tiiep inte för jag har ju toffs :O ;);)


joanna och jag i fredags typ.
brunett hahaa.... jävligt gammal bild ! bra redigerat också xd
Jag tittar bak, jag tittar fram, och nu vet jag vart jag ska gå jag följer ljuset istället för att bara se på.
jävla fin låt, gråter alltid.
.
hej vet att min sån där uppdatering eller vafan de heter har vart dålig denna helgen ;(
och kommer inte bli bättre nu, kollar typ film med mammisen.
och lyssnar musik.
hittade gammla bilder, haha men lägger inte upp dom här nu, vet att ni har sett den ena nån gång innan :p
.
helgen då, har väl vart helt okej :D
fredag, va helt okej ute i gråbo och sånt med folk :)
sen lördag, lite rave med brudar och sen typ samma som fredagen ;)
sen sov babesen här hos mig, de va riktigt mysigt som alltid, ni är seriöst dom bästa Y
tagga nästa helg haha !

.
nu ska jag äta choklad typ, hehe och tjocka mig lite mera.
och kanske ta nya bilder.
puss

3 kommentarer:

  1. hej!
    jag älskar din blogg.
    kan inte du göra video inlägg ? (:

    SvaraRadera
  2. tjaa tack :D
    jag låter helt cp men kan testa :)

    SvaraRadera
  3. ja gör videoinlägg :)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?