söndag 31 januari 2010

SKICKA BILDERNNANANANANANNAA

ttiiieeepppp fjåårtiwsh ? jävligt söta yes jaa, jag är blondare, ni får bra bild sen :)
tuggummi i munnen, piiinsaaaamt och jag ser tjockis ut, haha
.
branäs 2010
haha :D
micha har mera och bättre bilder!, men hon kollar en annan del av köping nu eller något. jaja lägger upp dom senareeee.
de va riktigt mysit iaf. helt sjukt xd
och helt as kallt :(
hehe, och vi åkte skidor också (:
micha du va bra... men inte lika bra som mig (h) eftersom jag är bääst.
du åkte in i en gubbe också, hahaha såg tvär kul ut xd
haha :D
men jag hade inte med mig min system.. (u)
så är inga bra bilder :'(
.
nu sitter jag i pappas tjocktröja, på några av bilderna, och fryser och lyssnar musiik.
imorron är de skola..
asså nä jag orkar inte, haha :(
och snart är de helg igeeeen :D
haha, whuuoouououou
.
men nä, nu ska jag fan duscha. fyfan va skönt :(
puss

4 kommentarer:

  1. Gumman varit fan köper du alla snygga kläder plz säg det <3 (L)
    ÄLSKAR DIG !

    SvaraRadera
  2. Bränas 2010(L) lovely(A)// Nilsson<3

    SvaraRadera
  3. haha vart jag köper mina kläder nånstans ? (A)
    inget speciellt typ xd

    braaaanääääs<3

    SvaraRadera
  4. Hahahaa okej bara undrade men är det nån typ nån favroit affär du har ?? :D (L)
    Haha värsta frågesporten ju <3333333
    Men kan du inte ha det nångon gumman alltså typ en frågestund;)

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?