söndag 31 januari 2010

bildrepriiiiis, och ni kommenterar aldrig ? :s



du är uppväxt med otur i kärlekens värd, men nu är jag här, har klivit in i din värld.
behandlar dig bättre än vad någon annan gjort. den här tiden med dig har gått allt för fort.
förut va jag kär, men nu är jag besatt, i en underbar kille. min dyrbara skatt.
vi har många år framför oss, du och jag.
jag kommer aldrig glömma första gången som du sa,
”jag älskar dig, jag kommer aldrig släppa taget. jag finns för dig, när det stormar på havet"
.
du är min ängel. du är mitt hopp. jag älskar dig med hela min själ och min kropp.
ta ett steg och lägg dig tätt här intill.

3 kommentarer:

  1. sluta redigera dína bilder de ser endå bara fejk ut

    SvaraRadera
  2. är det DU på bilden längst upp? :o

    SvaraRadera
  3. haha hela jag ÄR fejk ?!

    ja de är de ? xd

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?