söndag 17 januari 2010

Medans ni kan, ta hand om era vänner , en dag dom kanske bara försvinner


såg du stjärnan i de blå ?
ja den lös för oss två
~
men nu är det som det är, egentligen inte som jag vill.
-
bilden längst ner är ifrån finnkampen 09 (;
saknar de, och vill springa stafett igen juuu, lag1 kommer ni ihåg ? (a)
jag kommer ihåg. haha ah men iallafall.
vad har jag gjort idag? hm, suttit vid datan och väntat på att joanna skulle komma hem med hårfärg.
men nä, så ringer jag henne oh frågar vafan hon är,
haha då har hon redan färgat håret, brunt?, och har inte ens köpt hårfärg till mig.. (u)
fan va dålig stil...
vet inte om vi åker samma buss imorron barafördärför.......
.
jag har så tråkigt :(:(
ikväll äre i en annan del av köping ju, hahahhaah
puss

2 kommentarer:

  1. lag 1...
    det va tider det.
    & nått jag aldrig kommer glömma.
    älskar dej felle!

    SvaraRadera
  2. ja de va de.. saknar allt
    jag älskar dig också andrea !

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?