söndag 17 januari 2010

friidrottskropp ;)

Älskling jag vet hur det känns när broar till tryggheten bränns
.
hej, (:
asså fan va jag vill ha sommar. låg och tänkte och planerade typ allt vi ska göra denna sommaren igår kväll (a)
bilden är från somras i varberg (;
idag fyller min mammi år, grattis till henne.
och idag köper joanna blondhårfärg, så får jag äntligen färga blondare.
joanna testade ju igår, haha kyyckling (L)
nej, men du passar faktiskt fint i blont/gult hår, vänta till sommaren bara !
bilder kommer sen. och juste, alla bilder från igår gick inte att lägga in i datan? :(
så tilda, du får skicka dina sen.
så idag ska vi typ fira mamma och sånt, sen imorron är de skola (u)
och på fredag karlstad ! :D
ska faktiskt bli riktigt jävla kul. haha tävlar i 60m &höjd (?)
men de blir nog bra.
nu ska jag hjälpa mormor och fixa efterätt typ :(:(
-
2 dagar till tisdag :)
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?