tisdag 4 januari 2011

dodiiiiiiiiiiiizzzzhh


jag kommer ihåg alla dagar med dig, dom är över nu
.
hej asså fyfan.... är helt sjukt trött och slut i min lilla kropp
ligger i soffan mätt och tjock som fan för vi åt pizza hehe.. försöker fatta pappas mobil som jag har fått haha men vill inte ha den :p
fattar inget haha och vill ha min gamla bästa YY
.
jaja, igår så somnade vi 7 (!!!) på morgonen, asnice.......
så vaknade micha typ 8 och spydde på heela soffan, men som tur va sov hon ensam där haha,
så hon åkte hem typ 9, så sov vi andra till 5 idag :p
så har sovit bort hela dagen, lyx
carro tjatar på mig att jag ska ner till gråbo och lana med rejy och pätsi och hon men jag orkar fan inte
får se vad som händer imon, för jag känenr mig små sjuk haha :(
typ ont i halsen osv
men
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?