söndag 26 december 2010

dåliga bilder ;p


chacha!
.
förlåt att jag inte har uppdaterat, men mamma väckte mig 9(!) imorse, så åkte vi till sollentunacentrum (där dom spelar in förkväll haha)
så va vi där tills nu, eller ah till två :)
köpte iaf:
en nyårs klänning (?) cubus 299:-
vitt linne, gina 99:-
rosa typ stor linne, gina 129:-
lackleggings, gina 199:-
spetströja, lindex 99:-
två olika puder
massa armband från pieces
vita pärlarmband
örhängen
nagellack
smink typ ah vet inte vad de heter haha
och typ 4 olika shampo&skrubb saker :)
och en bh och ett par striiiing
klockan fick jag i julklapp, så snyyyygg är den
.
så de va de jag köpte :) är rätt nöjd faktiskt och de va inte sådär jätte dyrt för de va på rea de mesta (a)
och såklaart så ser allting mycket bättre ut i verklighet :)!
men nu ska jag fika med min familj osv
åker hem imon!
blir ett inlägg senare tror jag ;)
puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?