tisdag 30 november 2010

men guuuud va busiiiiiiiiigt


ligger cp hahah


Dream as if you'll live forever,
live as if you'll die today

.
sitter på golvet i badrummet nu.. för de är varmt här, och mina syskon bråkar XD
lyssnar myyysiiik, och äter mannafrutti! ;)
har bitit sönder mina naglar också, snyyyggt felle!
hehe
någon frågade vem min älskling är, om jag är tsm med någon,
hehe kanske de... ;) ne men på g liksom, fast de är hemligt så haha!
ska inte nämna namn.... (a)
men iallafall, hade tråkigt så tog kort på mig själv, kände mig snygg nu så skulle ta massa kort.... MEN NEEE för då har carro mitt minneskort :@
jaja blev typ massa cambilder men orka inte med alla haha
skitsaaammaaaaa, vill byta till blogg.se nuu!

men vet inte vad jag ska heta.. XD
men fan va mycket de blev nu då, skulle bara skriva att jag åt mannafrutti men ah........
kyss och smek :$$$$$$

5 kommentarer:

  1. du som skrev hora, du är så jävla omogen!

    SvaraRadera
  2. kallar du henne hora så ska jag mublera om ditt äkliga ansikte..... ingen kallar felle hora då jävlar....

    SvaraRadera
  3. vad ska du gö kom bara hah du kan inte gö nåt kom till hjällbo så får du se

    SvaraRadera
  4. haha behöver inte ens komma för att få dig att ligga.... ge dig för fan visa vem du är och sluta spela cool... och bråka med mig är som att vända jorden upp och ner.... och om du nu inte ens gillar felles blogg varför är du nu inne och kollar på den då? SLUTA KOMMENTERA!!! och skaffa dig ett liv!..... och om du inte tror att jag kan göra något så skriv ditt nummer skriv vart du bor! tro mig, jag kommer vara den som står utanför och väntar tills du öppnar........!!!!

    SvaraRadera

jaaa, va vill du?