torsdag 25 november 2010

kände för att vara lite gullig nu,


"Efter 11 års vänskap tog gud min finaste ängel ifrån mig, din glädje gjorde mig stark men jag kommer aldrig kunna stå på egna ben utan din styrka vid min sida igen. Alla minnen lever vidare och jag glömmer dig aldrig, jag kommer alltid att älska dig bästavän. Jag lever för dig nu, rest in peace.."
.
gråter när jag läser texten, det är en tjej som har förlorat sin bästavän när hon blev påkörd av ett tåg.. hur hemskt är inte de?,
så jag måste bara berätta att jag är så jävla lycklig att jag har er tjejer. ni är dom bästa, ni är verkligen underbara, vet att jag säger det ofta och så.. men jag älskar er så himla mycket!
utan er är jag inget, ni är dom som jag mår bäst med, dom som jag är lyckligast med.
ni finns alltid där, ställer alltid upp,
jag älskar er obeskrivligt mycket brudar, gsb! hihi
ni är mina bästa älsklings änglar, och jag kommer alltid älska er tjejer, hoppas verkligen ni förstår hur mycket ni betyder för mig Y
nu taggar vi helgen, rave!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jaaa, va vill du?